У зв’язку з оголошенням про введення карантину у школах ми підготували для вас рекомендації, як вберегти дитину від небезпеки вдома та чим корисним їй зайнятися за час вашої відсутності
⠀
По-перше, поясніть дитині, що в будь-якому разі НЕ можна робити поки вас немає вдома:
⠀
Не можна гратися з електропобутовими приладами та газовою плитою;
Нікому не відчиняти дверей;
По телефону незнайомим людям НЕ розповідати, що вона (дитина) зараз сама вдома, а мама прийде тільки через годину.
⠀
По-друге, складіть список корисних справ по дому:
помити посуд і розкласти його;
полити квіти;
піклуватися про домашнього улюбленця: мити, витирати лапи, міняти вміст лотків;
розкласти і розвішати по місцях свої речі;
прибирати в квартирі: пилососити, підмітати, мити підлогу, витирати пил, тощо.
Завдання на самостійне опрацювання:
⠀
По-перше, поясніть дитині, що в будь-якому разі НЕ можна робити поки вас немає вдома:
⠀
Не можна гратися з електропобутовими приладами та газовою плитою;
Нікому не відчиняти дверей;
По телефону незнайомим людям НЕ розповідати, що вона (дитина) зараз сама вдома, а мама прийде тільки через годину.
⠀
По-друге, складіть список корисних справ по дому:
помити посуд і розкласти його;
полити квіти;
піклуватися про домашнього улюбленця: мити, витирати лапи, міняти вміст лотків;
розкласти і розвішати по місцях свої речі;
прибирати в квартирі: пилососити, підмітати, мити підлогу, витирати пил, тощо.
Завдання на самостійне опрацювання:
Літературне
читання
№
з/п
|
Тема уроку
|
Сторінки
|
Дата
|
1.
|
Читаємо вірші Дмитра Павличка. Про Дмитра Павличка. Д. Павличко
«Вітряк», «На щастя»
|
118-120
|
12.03
|
2.
|
Читаємо вірші Володимира Коломійця.
Про Володимира Коломійця. В. Коломієць
«Сиве сонечко», «Тюхтій і Торохтій»
|
120-123
|
16.03
|
3.
|
Читаємо вірші Андрія М’ястківського.
Про Андрія М’ястківського. А.
М’ястківський «Курличуть хмари, тьохкає вода»
|
124-125
|
17.03
|
4.
|
Краса художнього слова. Про Миколу Вінграновського. М.
Вінграновський «Лазить сонечко в траві», «Приспало просо променя »,
«Грім ». Вірш напам’ять (за вибором учнів)
|
125-128
|
18.03
|
5.
|
Вірші-безконечники. Про Івана
Світличного.
І. Світличний «Безконечник»
Спогади Шевченка. Про
Вадима Скома- ровського. В. Скомаровський «Тарасові птиці»
|
Перлинка,
с. 67
Перлинка,
с. 71-72
|
19.03
|
6.
|
Коли твір відкриває свої таємниці.
Про Анатолія Костецького. А.
Костецький «Починай малюнок сонцем», «Скрипалі», «На зеленому лужку».
Така тендітна ромашка. Микола Сингаївський «Ромашкове сонце».
Алла Коваль «Римська квітка ромашка»
|
Перлинка,
с. 72-73
Перлинка,
с. 75-76
|
23.03
|
7.
|
Ось іде ланами. Про Наталю Забілу. Н. Забіла «Весна»
|
Перлинка,
с. 81-82
|
24.03
|
8.
|
Рідний край. Про Анатолія Качана. А. Качан «Гойдалка
біля Дунаю», «Рідні береги»
|
Хрестоматія, с. 43-44
|
25.03
|
9.
|
Віршів повна рукавичка. Про Василя Го- лобородька. В.
Голобородько «Рукавичка», «Спека», «Після дощу», «Великий дощ», «Коник»,
«Дружимо з деревцем»
|
Хрестоматія, с. 56-59
|
26.03
|
10.
|
Лист до Півонії. Про Оксану Лущевську. «Півонія, аль і я»
|
Хрестоматія, с. 70-83
|
30.03
|
Математика
№
з/п
|
Тема
уроку
|
Завдання
|
Дата
|
1.
|
Ділення на двоцифрове число виду 51:17 шляхом добору. Задачі на
знаходження четвертого пропорційного (№№ 866-875).
|
(№№ 866-875).
|
13.03
|
2.
|
Ділення на двоцифрове число шляхом
добору. Задачі на знаходження суми двох доданків з даними, позначеними
буквами (№№
876-884).
|
(№№ 876-884).
|
16.03
|
3.
|
Правило ділення числа на добуток двох
чисел. Складені задачі на 2-4 дії першого та другого ступенів (№№ 885-893).
|
(№№ 885-893).
|
17.03
|
4.
|
Ділення на двоцифрове число виду 64:16 шляхом послідовного ділення. Задачі на
ділення суми на число (№№ 894-903).
|
(№№ 894-903).
|
18.03
|
5.
|
Ділення на двоцифрове число шляхом послідовного ділення. Задачі на
знаходження четвертого пропорційного. Розв’язування рівнянь (№№ 904-913)
|
(№№ 904-913)
|
20.03
|
6.
|
Вивчені випадки ділення на двоцифрове
число. Побудова прямокутника за допомогою креслярських інструментів. Складені
задачі на 2-4 дії (№№
914-922)
|
(№№ 914-922)
|
23.03
|
7.
|
Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з
компонентів дії. Складені задачі на 2-4 дії (№№ 923-932).
|
(№№ 923-932).
|
24.03
|
8.
|
Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних
дій одного чи різних ступенів без дужок і з дужками. Пропорційна залежність
величин: загальна місткість, місткість однієї посудини, кількість посудин (№№ 933-942).
|
(№№ 933-942).
|
25.03
|
9.
|
Вивчені випадки множення і ділення.
Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних дій
одного чи різних ступенів без дужок і з дужками. Складені задачі на 2-4 дії (№№ 943-951).
|
(№№ 943-951).
|
27.03
|
10.
|
Поняття частини. Утворення частин
шляхом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них. Поняття про
дріб, чисельник і знаменник дробу. Знаходження частини від числа. Складені
задачі на 2-4 дії (№№
952-962).
|
(№№ 952-962).
|
30.03
|
11.
|
Утворення і запис частин. Визначення
кількості частин у цілому. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією
вивчених видів простих задач (№№ 963-972).
|
(№№ 963-972).
|
31.03
|
Українська
мова
№
з/п
|
Тема уроку
|
Вправи
|
Дата
|
1
|
Змінювання прикметників за родами в сполученні з іменниками. Усний
переказ тексту. (Впр.315-317)
|
(Впр.315-317)
|
12.03
|
2
|
Вправи на
визначення роду прикметників. Розбір прикметника як частини мови.( Впр.318-320)
|
(Впр.318-320)
|
17.03
|
3
|
Родові закінчення прикметників (Впр.321-324, 326-327)
|
(Впр.321-324,
326-327)
|
18.03
|
4
|
Змінювання прикметників за числами у
сполученні з іменниками (Впр.328-331)
|
(Впр.328-331)
|
19.03
|
5
|
Змінювання прикметників за числами.
Узагальнення знань учнів про прикметник. (Впр.332-335)
|
(Впр.332-335)
|
25.03
|
6
|
Дієслово як
частина мови (Впр.336-339)
|
(Впр.336-339)
|
26.03
|
7
|
Зв'язок
дієслова з іменником у реченні. Доповнення тексту. (Впр.340-342)
|
(Впр.340-342)
|
31.03
|
8
|
Дієслова-антоніми. Усний
переказ тексту. (Впр.344-346)
|
(Впр.344-346)
|
31.03
|
9
|
Дієслова-синоніми . (Впр.350-352)
|
(Впр.350-352)
|
01.04
|
10
|
Змінювання дієслів за часами (Впр.353-359)
|
(Впр.353-359)
|
02.04
|
Навколишній
світ
№
з/п
|
Тема уроку
|
Сторін
ки
|
Дата
|
1-2
|
Пробудження природи.
Пробудження
природи. Перші ознаки весни: танення снігів, поява струмків (відлига,
льодохід, повінь).
Весна в
поезії, музиці, народній творчості.
(вивчити
веснянку напам’ять)
|
3
|
13.03-16.03
|
3-4
|
Весна іде.
Весняні
зміни, які відбуваються протягом весни: зміни висоти Сонця над обрієм,
тривалості світлового дня, температури повітря, кольору неба й хмар, опадів.
Спостереження в природі за весняними явищами в природі
(висотою Сонця над обрієм, змінами снігового покриву весною, льодоставом,
змінами тривалості світлового дня, видами хмар, опадами, змінами кольору
неба).
|
4-9
|
18.03-20.03
|
5-6
|
Перші кроки весни.
Весняні перетворення в рослинному
світі. Ранньоквітучі трав’янисті рослини.
Практична робота. Вчимося малювати весняні квіти.
|
10-19
|
23.03-25.03
|
7
|
Березень зимоборець. У гості до березня.
Танення снігів. Льодохід. Перші
проталинки. Весняні народні прикмети березня.
|
19-26
|
27.03
|
8-9
|
Весна прийшла у світ рослин і тварин
Весняні зміни у тваринному світі: пробудження
комах, повернення птахів з теплих країв, весняні співи птахів, гніздування,
виведення пташенят. Свійські та дикі птахи.
Рослини і тварини луків. Життя прісних водойм
влітку.
Весняні зміни в житті звірів Народження та
годування малят у тварин. Піклування про потомство.
|
27-28
|
30.03-01.04
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий