Індивідуальний
план роботи під час карантину
Бевзи
Юлії Петрівни
(18.03.2020
– 08.05.2020)
№
п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
1
|
18.03
|
1. Упорядкування папки класного керівника
2. Розробка і розміщення на шкільному сайті завдань для
учнів 3-Б класу на період
карантину
3. Розміщення на особистому блозі рекомендації для батьків «Як вберегти
дитину від небезпеки вдома» https://bevza2014.blogspot.com/2020/03/blog-post.html#more
4.Онлайн консультація для
батьків. (Навчання в дистанційній формі)
|
2
|
19.03
|
1. Робота з шкільною документацією
2. Підготовка матеріалів до відкритої виховної години
3. Продовжити розробляти та підбирати
матеріали до тематичної перевірки знань школярів по предметно
4. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
5. Онлайн консультація для
батьків. (Навчання в дистанційній формі)
|
3
|
20.03
|
1.
Опрацювання фахової літератури
2. Виготовлення
дидактичного матеріалу для уроків з навколишнього світу
3. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)
4. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу в онлайн – режимі
|
4
|
23.03
|
1. Корекція
календарного планування на період карантину
2. Упорядкування
папки виховних заходів класного керівника
3. Підготувати практичні завдання, що допоможуть дитині
потренувати різноманітні компетентності під час карантину
https://osvita.ua/school/70759/?fbclid=IwAR2SHlPOf3h-H8K8rdZJF9zGiorKpcCuA1SFJBj5MCbNYqxSV3G5P4mTZZ8
4.
Дистанційна онлайн-консультація для учнів, які цього потребують.
|
5
|
24.03
|
1.
Корекція виховного плану на ІІ
семестр.
2. Перегляд
вебінару «Технології
дистанційного навчання в початковій школі: рекомендації для профі і не тільки»
https://naurok.com.ua/webinar
3.Складання плану роботи у період
весняних канікул.
|
6
|
25.03
|
1. Підготувати мультимедійні презентації для дистанційного
навчання
2. Упорядкування дидактичного матеріалу по предметах
3. Перегляд
інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку
творчих здібностей молодших школярів»
|
7
|
26.03
|
1. Добірка
дидактичного матеріалу до уроків математики
3. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення
теоретичного та наукового рівня у початкових класах
|
8
|
27.03
|
1. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній
формі
2. Підготовка конспектів уроків
3.Пройти онлайн-тест: ідеї та
способи втілення
|
9
|
30.03
|
1. Ознайомлення з
програмою «Zoom уроки під час карантину. З чого почати?»
2. Розміщення
завдань для учнів 3-Б класу (соціальна мережа Viber)
3.Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі
|
10
|
31.03
|
1. Поповнення кабінету наочно-дидактичними
матеріалами.
2. Підбір текстів для самостійного читання
учнями з батьками.
3. Підбір завдань для учнів 3 класу в
умовах навчання дистанційно
|
11
|
01.04
|
1. Відвідати
платформу «Дистанційні уроки»
2. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна
мережа Viber)
3.Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі
4. Підготовка до онлайн – консультацій в
умовах навчання в дистанційній формі
|
12
|
02.04
|
1. Розробити
онлайн-тести для перевірки засвоєних знань з математики під час дистанційного
навчання
2. Робота зі
шкільною документацією
3. Індивідуальні консультації для учнів та батьків 3-Б класу
в онлайн – режимі
|
13
|
03.04
|
1. Підготовка і розробка конспектів
уроків
2.Корекція календарно –
тематичного планування.
3. Підбір і розробка завдань для
перевірки учнів засвоєного матеріалу.
|
14
|
06.04
|
1.
Розробка і розміщення на сайті школи оновлених
завдань для учнів на період карантину (перегляд відеофайлів).
3.Бесіда –
інструктаж про запобігання та збереження здоров'я під час карантину з
батьками та учнями .
2.
Онлайн консультація для батьків (навчання в дистанційній формі).
3. Підбір завдань та презентацій до уроків-онлайн
відповідно до плану дистанційного навчання
|
15
|
07.04
|
1. Робота з шкільною документацією
(робота з електронним журналом).
2. Підготовка матеріалів до
онлайн-уроків .
3.Онлайн-консультація для батьків.
( навчання в дистанційній формі)
4. Проходження тестування на платформі osvita.diia.
|
16
|
08.04
|
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (
соціальна мережа Viber)
2. Підбір онлайн-тестів для перевірки
засвоєного матеріалу
3. Індивідуальні консультації для
учнів 3 класу в онлайн – режимі
4.Виготовлення дидактичного матеріалу
до уроків з навколишнього світу
|
17
|
09.04
|
1.Створення презентацій Microsoft PowerPoint до уроків-онлайн
2. Перевірка виконаних завдань
дистанційно
3. Опрацювання
фахової літератури в електронних носіях
4.
Ознайомлення учнів з інструкцією проходження весняних олімпіад
|
18
|
10.04
|
1. Розміщення завдань та надання індивідуальних консультацій для
учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2 Перегляд відеоуроків на youtube-каналі "Топ
Школа"
3. Опрацювання інструкції з користування платформою zoom – дистанційне навчання https://docs.google.com/document/
4. Упорядкування папки класного керівника.
5.
Корекція виховного плану на ІІ семестр.
|
19
|
13.04
|
1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують
допомоги під час навчання в дистанційній формі.
2. Розробка
дидактичних матеріалів з математики.
3. Перевірка
учнівських тестових завдань.
4.
Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
20
|
14.04
|
1. Розміщення
завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Ознайомлення з програмою
для учнів третіх та четвертих класів. “Дом@шка”
3. Створювання онлайн-тестів для контролю знань
і залучення учнів до активної роботи.
4. Корекція календарно – тематичного планування.
|
21
|
15.04
|
1. Перегляд новин від Міністерства освіти і
науки України на сайті Освіта.ua
2. Робота з фаховими журналами,
документацією, методичною літературою на сайті Всеосвіта
3. Складання розробок уроків для
дистанційного навчання
4. Підбір завдань для учнів 3 класу в
умовах дистанційного навчання
5. Консультації
для батьків та учнів 3 класу в телелефонному режимі та он-лайн.
|
22
|
16.04
|
1. Розробка матеріалів для уроків української мови на сайт
«Всеосвіта».
2. Проходження 6-годинного курсу «Цифрові навички для
вчителя» на Національній онлайн - платформі з цифрової грамотності. https://osvita.diia.gov.ua/courses/bazovij-serial-1-sezon
3.
Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
|
23
|
17.04
|
1. Робота з шкільною документацією
(робота з електронним журналом).
1. Проходження курсу для батьків «Безпека дітей в
інтернеті».
2.
Індивідуальні консультації для батьків
3 класу в онлайн-режимі.
3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа
Viber)
|
24.
|
20.04
|
1.Перегляд новин від Міністерства
освіти і науки України на сайті Освіта.ua
2.Робота з фаховими журналами,
документацією.
Самоосвіта на сайті
Всеосвіта.(вебінари)
3. Оформлення звіту роботи по
дистанційному навчанні на блозі
4. Перевірка фотозвітів дистанційного
навчання.
|
25.
|
21.04
|
1. Розміщення
та роз’яснення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2.
Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення
теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4.
Упорядкування папки класного керівника.
|
26.
|
22.04
|
1. Підготовка
і проведення уроків он-лайн за планом
2.
Робота з
шкільною документацією
(робота з електронним журналом).
3.Створювання онлайн-тестів для контролю знань і залучення
учнів до активної роботи.
4. Перевірка
фото і відео звітів дитячих робіт дистанційно.
|
27.
|
23.04
|
1. Підготовка і розробка конспектів уроків для учнів 3-Б класу.
2.Корекція календарно –
тематичного планування.
3.Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєного
матеріалу.
4. Підготувати звіт про роботу дистанційно.
|
28.
|
24.04
|
1. Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі.
2. Робота з електронним журналом. Корекція
плану виховної роботи класного керівника.
3. Перевірка
учнівських тестових завдань.
4.
Самоосвіта. Підведення підсумків особистої роботи в дистанційній формі.
|
29
|
27.04
|
1.Розробка і
розміщення на сайті школи оновлених
завдань для учнів на період карантину.
2.Онлайн-консультація
для батьків «Продовження навчання в дистанційній формі»
3. Підбір
завдань та презентацій до уроків-онлайн відповідно до плану дистанційного
навчання. https://bevza2014.blogspot.com/2020/04/blog-post.html
4.Опрацювання фахової
та періодичної літератури.
|
30
|
28.04
|
1.Складання
плану самоосвіти та елементів дистанційної роботи на період призупинення
освітнього процесу .
2.Розробка і
розміщення через соціальну мережу Viber завдань для
учнів на період карантину.
3.
Онлайн-бесіда з батьками і дітьми «Поради які стануть в нагоді на карантині»
4.Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта «Ресурси міжнародних екологічних проєктів для роботи в сучасній школі» https://vseosvita.ua/webinar/resursi-miznarodnih-ekologicnih-proektiv-dla-roboti-v-sucasnij-skoli-175.html |
31
|
29.04
|
1.Підбір
додаткових цікавих завдань для учнів 3 класу, та викладення посилань через
мережу Viber.
2. Підготовка матеріалів до
онлайн-уроків.
3.Індивідуальні
консультації для батьків та дітей з приводу самостійного опрацювання завдань
під час карантину.
4.Перевірка виконаних
завдань учнями.
5.Розробка
завдань та підбір матеріалів для
контрольної перевірки знань школярів з математики .
|
32
|
30.04
|
1.Опрацювання
сучасних інформаційних сервісів навчання.
2.Розробка і
розміщення через соціальну мережу Viber індивідуальних завдань
для учнів на період карантину.
3.Консультації з
батьками в телефонному режимі.
4. Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання»https://vseosvita.ua/webinar/igrovi-pedagogicni-prijomi-ak-probuditi-v-ucniv-interes-do-navcanna-171.html
5. Розробка онлайн-тестів для узагальнення вивчених
знань під час дистанційного навчання
|
33
|
04.05
|
1. Робота з
шкільною документацією
(робота з електронним журналом).
2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
3 Підготовка
матеріалів до онлайн-уроків.
4. Перевірка виконаних завдань через
соціальну мережу Viber
5. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет –ресурсах.
|
34
|
05.05
|
1. Перегляд новин Міністерства освіти і науки України на
сайті Освіта.ua
3.Корекція календарно-тематичного планування.
4.Створювання
онлайн-тестів для контролю знань і залучення учнів до активної роботи.
|
35
|
06.05
|
1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет –ресурсах.
2.Створення завдань
самостійного опрацювання у дистанційній формі .
3.Розробка
онлайн–тренінгу для батьків «Створення комфортного психологічного стану в
родині під час карантину»
4.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення
теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
|
36
|
07.05
|
1.Опрацювання
сучасних інформаційних сервісів
навчання.
2. Перегляд
відео-уроків на
youtube-каналі "Топ Школа".
3.Консультації з
батьками учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
в телефонному режимі.
4.Перегляд вебінарів,
запропонованими освітніми сайтами.
|
37
|
08.05
|
1.Перегляд матеріалів
на освітніх інтернет –ресурсах.
2.Розробка і
розміщення через соціальну мережу Viber завдань
для учнів та перевірка їх виконання.
3.Робота з
електронним журналом. Корекція плану виховної роботи класного керівника.
4.Самоосвіта. Підведення підсумків особистої роботи в
дистанційній формі.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий