среда, 18 марта 2020 г.

Індивідуальний план роботи на період карантину (оновлено)


Індивідуальний план роботи під час карантину
Бевзи Юлії Петрівни
  (18.03.2020 – 08.05.2020)

п/п
Дата
Зміст роботи
1
18.03

1. Упорядкування папки класного керівника
2. Розробка  і розміщення на шкільному сайті завдань для учнів 3-Б класу на період карантину
3. Розміщення на особистому блозі рекомендації для батьків «Як вберегти дитину від небезпеки вдома» https://bevza2014.blogspot.com/2020/03/blog-post.html#more
 4.Онлайн консультація для батьків. (Навчання в дистанційній формі)
2
19.03
1. Робота з шкільною документацією
2. Підготовка матеріалів до відкритої виховної години
3. Продовжити розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки знань школярів по предметно
4. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
5. Онлайн консультація для батьків. (Навчання в дистанційній формі)
3
20.03
1. Опрацювання фахової літератури
2. Виготовлення дидактичного матеріалу для уроків з навколишнього світу
3. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)
4. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу  в онлайн – режимі
4
23.03
1. Корекція календарного планування на період карантину
2. Упорядкування папки виховних заходів класного керівника

3.  Підготувати  практичні завдання, що допоможуть дитині потренувати різноманітні компетентності під час карантину

 4. Дистанційна онлайн-консультація для учнів, які цього потребують.
5
24.03
1. Корекція  виховного плану на ІІ семестр.
2. Перегляд вебінару «Технології дистанційного навчання в початковій школі: рекомендації для профі і не тільки» https://naurok.com.ua/webinar
3.Складання плану роботи у період весняних канікул.
6
25.03
1. Підготувати мультимедійні презентації для дистанційного навчання
2. Упорядкування дидактичного матеріалу по предметах
3. Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів»
7
26.03
1. Добірка дидактичного матеріалу до уроків математики
2. Перегляд вебінару  « Використання онлайн-тестів у роботі з батьками»
3. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах
8
27.03
1. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
2. Підготовка конспектів уроків
3.Пройти онлайн-тест: ідеї та способи втілення
9
30.03
1.  Ознайомлення з програмою «Zoom уроки під час карантину. З чого почати?»
2. Розміщення завдань для учнів 3-Б класу (соціальна мережа Viber)
3.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
10
31.03
1. Поповнення кабінету наочно-дидактичними матеріалами.
2. Підбір текстів для самостійного читання учнями з батьками.
3. Підбір завдань для учнів 3 класу в умовах навчання дистанційно
11
01.04
 1. Відвідати платформу «Дистанційні уроки»
 2. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
3.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
 4. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
12
02.04
1. Розробити онлайн-тести для перевірки засвоєних знань з математики під час дистанційного навчання 
2. Робота зі шкільною документацією
3. Індивідуальні консультації для учнів та батьків    3-Б класу  в онлайн – режимі
13
03.04
1. Підготовка і розробка конспектів уроків
2.Корекція календарно – тематичного планування.
3. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєного матеріалу.
14
06.04
1. Розробка і розміщення на сайті школи  оновлених завдань для учнів на період карантину (перегляд відеофайлів).
3.Бесіда – інструктаж про запобігання та збереження здоров'я під час карантину з батьками та учнями .
2. Онлайн консультація для батьків (навчання в дистанційній формі).
3. Підбір завдань та презентацій до уроків-онлайн відповідно до плану дистанційного навчання
15
07.04
1. Робота з шкільною документацією
(робота з електронним журналом).
2. Підготовка матеріалів до онлайн-уроків .
3.Онлайн-консультація для батьків.
( навчання в дистанційній формі)
4.  Проходження  тестування  на платформі osvita.diia.
16
08.04
 1. Розміщення завдань для учнів 3 класу ( соціальна мережа Viber)
 2. Підбір онлайн-тестів для перевірки засвоєного матеріалу
 3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу в онлайн – режимі
 4.Виготовлення дидактичного матеріалу до уроків з навколишнього світу
17
09.04
1.Створення презентацій Microsoft PowerPoint до уроків-онлайн 
 2. Перевірка виконаних завдань дистанційно
 3. Опрацювання фахової літератури в електронних носіях
 4. Ознайомлення учнів з інструкцією проходження весняних олімпіад
18
10.04
1. Розміщення завдань  та надання індивідуальних консультацій для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
 2  Перегляд  відеоуроків  на youtube-каналі  "Топ Школа"
3. Опрацювання інструкції з користування  платформою zoom – дистанційне навчання  https://docs.google.com/document/
4. Упорядкування папки класного керівника.
5. Корекція виховного плану на ІІ семестр.
19
13.04
1.  Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
 2. Розробка дидактичних матеріалів з математики.
 3. Перевірка учнівських тестових завдань.
 4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
20
14.04
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Ознайомлення з програмою для учнів третіх та четвертих класів. “Дом@шка”
3.  Створювання онлайн-тестів для контролю знань і залучення учнів до активної роботи.
4. Корекція календарно – тематичного планування.
21
15.04
 1. Перегляд новин від Міністерства освіти і науки України на сайті Освіта.ua
 2. Робота з фаховими журналами, документацією, методичною літературою на сайті Всеосвіта
 3. Складання розробок уроків для дистанційного навчання
 4. Підбір завдань для учнів 3 класу в умовах дистанційного навчання
 5. Консультації для батьків та учнів 3 класу в телелефонному режимі та он-лайн.
22
16.04
1. Розробка матеріалів для уроків української мови на сайт «Всеосвіта».
2. Проходження 6-годинного курсу «Цифрові навички для вчителя» на Національній онлайн - платформі з цифрової грамотності. https://osvita.diia.gov.ua/courses/bazovij-serial-1-sezon
3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
23
17.04
1. Робота з шкільною документацією
(робота з електронним журналом).
 1. Проходження курсу для батьків «Безпека дітей в інтернеті».
2. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.
 3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
24.
20.04
1.Перегляд новин від Міністерства освіти і науки України на сайті Освіта.ua
 2.Робота з фаховими журналами, документацією.
Самоосвіта на сайті Всеосвіта.(вебінари)
 3. Оформлення звіту роботи по дистанційному навчанні на блозі
 4. Перевірка фотозвітів дистанційного навчання.
25.
21.04
1. Розміщення та роз’яснення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
 2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
 4. Упорядкування папки класного керівника.
26.
22.04
1. Підготовка і проведення уроків он-лайн за планом
 2. Робота з шкільною документацією
(робота з електронним журналом).
 3.Створювання онлайн-тестів для контролю знань і залучення учнів до активної роботи.
4. Перевірка фото і відео звітів дитячих робіт дистанційно.
27.
23.04
1. Підготовка і розробка конспектів уроків для учнів 3-Б класу.
2.Корекція календарно – тематичного планування.
3.Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєного матеріалу.
4. Підготувати звіт про роботу дистанційно.
28.
24.04
1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
 2.  Робота з електронним журналом. Корекція плану виховної роботи класного керівника.
 3. Перевірка учнівських тестових завдань.
 4. Самоосвіта. Підведення підсумків особистої роботи в дистанційній формі.
29
27.04
1.Розробка і розміщення на сайті школи  оновлених завдань для учнів на період карантину. 
2.Онлайн-консультація для батьків «Продовження навчання в дистанційній формі»
3. Підбір завдань та презентацій до уроків-онлайн відповідно до плану дистанційного навчання.      https://bevza2014.blogspot.com/2020/04/blog-post.html
4.Опрацювання фахової та періодичної літератури.
30
28.04
1.Складання плану самоосвіти та елементів дистанційної роботи на період призупинення освітнього процесу .
2.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber завдань для учнів на період карантину.
3. Онлайн-бесіда з батьками і дітьми «Поради які стануть в нагоді на карантині»

4.Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта «Ресурси міжнародних екологічних проєктів для роботи в сучасній школі»                                      https://vseosvita.ua/webinar/resursi-miznarodnih-ekologicnih-proektiv-dla-roboti-v-sucasnij-skoli-175.html

31
29.04
1.Підбір додаткових цікавих завдань для учнів 3 класу, та викладення посилань через мережу Viber.
2. Підготовка матеріалів до онлайн-уроків.

3.Індивідуальні консультації для батьків та дітей з приводу самостійного опрацювання завдань під час карантину.
4.Перевірка виконаних завдань учнями.
5.Розробка завдань та підбір матеріалів для   контрольної перевірки знань школярів з математики .
32
30.04
1.Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання.
2.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber індивідуальних завдань для учнів на період карантину.
3.Консультації з батьками в телефонному режимі.

4.  Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання»

https://vseosvita.ua/webinar/igrovi-pedagogicni-prijomi-ak-probuditi-v-ucniv-interes-do-navcanna-171.html

5. Розробка  онлайн-тестів для узагальнення вивчених знань під час дистанційного навчання

33
04.05
1. Робота з шкільною документацією
(робота з електронним журналом).

2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
3 Підготовка матеріалів до онлайн-уроків.

4. Перевірка виконаних завдань через соціальну мережу Viber

 5. Перегляд  матеріалів на освітніх інтернет –ресурсах.
34
05.05
1. Перегляд новин  Міністерства освіти і науки України на сайті Освіта.ua

2. Підбір цікавих відео-посилать для загального розвитку учнів (мережа youtube)
 3.Корекція календарно-тематичного планування.
4.Створювання онлайн-тестів для контролю знань і залучення учнів до активної роботи.
35
06.05
1.Перегляд  матеріалів на освітніх інтернет –ресурсах.
2.Створення завдань самостійного опрацювання у дистанційній формі .
3.Розробка онлайн–тренінгу для батьків «Створення комфортного психологічного стану в родині під час карантину»
4.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
36
07.05
1.Опрацювання сучасних інформаційних сервісів  навчання.
2. Перегляд  відео-уроків  на youtube-каналі  "Топ Школа".
3.Консультації з батьками учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі в телефонному режимі.
4.Перегляд вебінарів, запропонованими освітніми сайтами.
37
08.05
1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет –ресурсах.
2.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber  завдань для учнів та перевірка їх виконання.
3.Робота з електронним журналом. Корекція плану виховної роботи класного керівника.

4.Самоосвіта. Підведення підсумків особистої роботи в дистанційній формі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий