План дистанційного навчання під час карантину
на період з 05.04 по 16.04
вчителя 4-Б Бевзи Ю.П. Тетіївського ліцею №2
№ з/п |
Дата |
Предмет |
Тема
уроку |
Завдання |
1. |
05.04 Понеділок 08.15 |
Літер.чит (онлайн- урок в zoom) |
Позитивні і негативні
персонажі. Ганс Крістіан Андерсен «Гидке каченя»
(продовження). Складання плану
казки, стисле переказування |
С.146-150 вивчити уривок напам’ять; виконати
за посиланням онлайн-тест |
2. |
09.15 |
Математ. (урок-конференція
в zoom) |
Повторення
переставного і сполучного законів множення. (№№ 806-813). Усне множення двоцифрових і
круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Розв’язування задач (№№ 814-822). |
С.132-134,
розв’язати №806-822 |
3. |
10.15 |
Укр.мова (онлайн-урок
в zoom) |
Змінювання дієслів теперішнього
часу за особами і числами (Впр. 348-352) |
С.161-163, виконати впр.348-352 |
4. |
11.15 |
Навк.світ |
Міста
і люди України |
С.74-76, прочитати; виконати
письмово завд.20-24 |
5 1. |
12.15 06. 04 Вівторок 08.15 |
Фізкульт. Літ.чит. (онлайн-урок в zoom) |
Вправи на відчуття правильної постави. Пружинчасті нахили тулуба із різних вихідних
положень. Життя і творчість Джанні Родарі. Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела». |
https://www.youtube.com/watch?v=49YaIr0hPZo
с.151-153,
читати, переказувати, відповідати на запитання |
2. |
|
Математ. (онлайн-урок) |
Письмове множення багатоцифрових чисел на
розрядні числа. Розв’язування рівнянь. Підготовка до розв’язування задач на
пропорційне ділення (№№ 823-830). |
С.138-139,
урок
97 в збірнику, розв’язати по варіантах |
3. |
|
Анг.мова (онлайн-урок) |
|
|
4. |
|
Укр.мова (онлайн-урок) |
Змінювання дієслів майбутнього
часу за особами і числами (Впр. 353-357) |
Вивчити правила с.165,виконати впр.353-357, пройти онлай-тест за
посиланням |
5. |
|
Осн.здор. |
Дорожньо-транспортні
пригоди (ДТП). |
Переглянути відео |
|
Середа 08.15 |
|
Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань за розділом
«Літературні казки зарубіжних письменників.
|
С. 135-154, повторити розділ; виконати
онлайн-тест за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/mwj591 |
2. |
09.15 |
Інформ. |
|
|
3. |
10.15 |
Фізкульт. |
Вправи
для запобігання плоскостопості: піднімання на носки, стрибки. Сидячи згинання та розгинання рук в упорі
ззаду (руки на гімнастичній лаві). |
https://www.youtube.com/watch?v=49YaIr0hPZo
|
4. |
11.15 |
Матем. |
Письмове множення
багатоцифрових чисел на розрядні. Задачі на пропорційне ділення (№№ 831-838). |
С.
135-136, розв’язати (№№ 831-838) |
5. |
12.15 |
Навк.світ |
Промисловість,
сільське господарство України. |
С.77-79,
опрацювати, записати |
1 |
08.04 Четвер 08.15 |
Літ.чит. |
Вступ
до розділу. Любов Забашта « Сказав мудрець». Життя і творчість Анатолія
Костецького. Анатолій Костецький
«Мрія», «Спішу додому». |
Читати, переказувати с. 156-158 |
2 |
09.15 |
Математика |
Множення круглих багатоцифрових
чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення (№№ 839-848). Складання і розв’язування задач на
пропорційне ділення. Розв’язування рівнянь та нерівностей (№№ 849-857). |
|
3 |
10.15 |
Укр.мова |
Особові закінчення дієслів (Впр. 358-362) Особові закінчення дієслів 1-ої
особи теперішнього і майбутнього часу (С. 166-170, Впр. 363-367) |
С.168. виконати впр. 366 (3) |
4 |
11.15 |
Я у світі |
Навчальний проект «Сім чудес
України» |
Переглянути
відео https://www.youtube.com/watch?v=nYzNwNANCyQ |
5 |
12.15 |
Труд.навч |
Послідовність виготовлення
об'ємної аплікації на тканині з використанням ґудзиків, леліток та бісеру. |
|
1 |
09.04 П’ятниця 08.15 |
Навк.світ |
Україна - незалежна, демократична, правова
держава |
С. 3-8, читати, виконати завдання 1-4; практична робота: фотоколаж малюнків "Україна - рідний край"
|
2 |
09.15 |
Математ. |
Усне ділення круглих
багатоцифрових чисел на розрядні числа. Повторення ділення з остачею (№№
858-866). |
С.
142-143, виконати в збірнику урок 99 (по
варіантах) |
3 |
10.15 |
Анг.мова |
|
|
4 |
11.15 |
Укр.мова |
Особові закінчення дієслів 2-ої
особи теперішнього і майбутнього часу (Впр.
368-373) |
https://vseosvita.ua/test/start/qwr590
|
5 |
12.15 |
Обр.мист. |
Портрет
як художній образ. Засоби створення виразного портрету казкового образу.
Практичне завдання: виконання портрету казкового героя (гуаш або акварель) |
Переглянути
відео «Історія виникнення жанру. Портрет як художній образ» https://www.youtube.com/watch?v=CAk8sGYs1OM |
12.04-13.04 Понеділок -вівторок
1. |
12.04 Понеділок 08.15 |
Літ.чит |
Найдорожча знахідка. Василь Сухомлинський. Не
загубив, а знайшов. Остап Вишня «Веселі артисти» . |
Д/з С.159-160,
виразно
читати , переказувати, відповідати на запитання
|
|
2 |
09.15 |
Математ. |
Усне ділення круглих
чисел на розрядні числа. Ділення з остачею на двоцифрове число. Розв’язування
рівнянь і задач (№№ 867-875). |
Д/з С.140,
розв’язати №874,
875 |
|
3 |
10.15 |
Укр.мова |
Особові закінчення дієслів 3-ої
особи теперішнього і майбутнього часу (Впр.
374-379) |
Пройти
онлайн-тест, за посиланням
|
|
4 |
11.15 |
Навк.світ |
Україна на карті світу |
С.8-9,
виконати завд.4-7 |
|
5 |
12.15 |
Фізкульт. |
Загальнорозвивальні
вправи зі скакалкою. Кидок м'яча зігнутою рукою зверху. Рухлива гра «Бадмінтон» |
Виконати
руханку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9t3BB_mNnEQ |
1 |
13.04 Вівторок 08.15 |
Літ.чит |
Життя і творчість Всеволода Нестайка. Вірні друзі. В.Нестайко «Шура і
Шурко». |
Д/з С.
160-166, читати, переказувати, скласти план |
2 |
09.15 |
Математ. |
Письмове ділення
трицифрових чисел на розрядні числа з остачею. Задачі на пропорційне ділення (№№ 876-892). |
Д/з С.
144-145, в збірниках урок 100, розв’язати по варіантах |
3 |
10.15 |
Анг.мова |
|
|
4 |
11.15 |
Укр.мова |
Урок розвитку зв’язного мовлення Складаємо письмове висловлювання
на основі життєвого досвіду. Моя матуся. |
Написати
власне висловлювання про свою матусю |
5 |
12.15 |
Осн.здор. |
Самооцінка
і поведінка людини |
Переглянути
відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=wPlC39WQExY |
1 |
14.04 Середа 08.15 |
Літ.чит. |
Нових
друзів наживай, а старих не забувай.
Марія Чумарна «Казка про друга». |
С.162-166,
виразно читати, переказувати |
2 |
09.15 |
Інформат. |
|
|
3 |
10.15 |
Матем. |
Письмове ділення
трицифрових чисел на розрядні числа. Розв’язування і порівняння задач (№№
885-892). |
Д/з С.
142, розв’язати №891, 892 |
4 |
11.15 |
Навк.світ |
Європейський Союз - співтовариство народів Європи. Практична робота. Складання листа до ровесника-іноземця про свою країну |
Виконати
практичну роботу. Скласти листа до ровесника-іноземця про свою країну |
5 |
12.15 |
Фізкульт. |
Загальнорозвивальні
вправи зі скакалкою. Кидок м'яча зігнутою рукою зверху. Рухлива гра «Бадмінтон» |
Виконати
руханку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9t3BB_mNnEQ |
1 |
15.04 Четвер 08.15 |
Фізкульт. |
Бесіда з правил безпеки під час занять
стрибками. Загальнорозвивальні вправи на місці вправи для м'язів шиї: нахили
та повороти голови. |
виконати
комплекс вправ ранкової зарядки |
2 |
09.15 |
Літ.чит |
Нових
друзів наживай, а старих не забувай
Марія Чумарна. Казка про друга (продовження). |
С.
166-168, читати продовження, відповідати на запитання; пройти
онлайн-тест за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/zgj821 |
3 |
10.15 |
Матем. |
Ділення круглих
багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на рух (№№ 893-901). |
С.
144, розв’язати №900, 901 |
4 |
11.15 |
Я у світі |
Планета Земля – наш спільний дім. |
Переглянути
відео по темі https://www.youtube.com/watch?v=LK6jG7EXwaQ |
5 |
12.15 |
Труд.навч |
Матеріали, інструменти та
пристосування для виготовлення штучних квітів об'ємної форми. |
Зробити
білу троянду, взяти
участь у челенджі «Квітка відродження» https://www.youtube.com/watch?v=P55izeckQMs |
1 |
16.04 П’ятниця 08.15 |
Навк.світ |
Материки і океани Природа материків і океанів. Населення Землі. Умови життя на Землі. |
Д/з С.41-47,
читати в посібнику з природознавства. С. 10-11, в зошиті
виконати позначення на контурній карті півкуль назв материків і
океанів. |
2 |
09.15 |
Матем. |
Ділення багатоцифрових
чисел на розрядні Ділення іменованих
чисел. Розв’язування задач (№№ 902-910). |
Д/З С.
145-147, розв’язати в збірнику по варіантах урок 101 |
3 |
10.15 |
Анг.мова |
|
|
4 |
11.15 |
Укр.мова |
Правопис ненаголошених особових закінчень
дієслів теперішнього і майбутнього часу
(Впр. 380-384) |
Д/З С.
177, виконати вправу384 |
5 |
12.15 |
Обр.мист. |
Ознайомлення
з художніми традиціями рідного краю. |
Практичне
завдання: створення композиції «Український рушничок» (гуаш або акварель) https://www.youtube.com/watch?v=ekkSHoJgTsc |
Комментариев нет:
Отправить комментарий