пятница, 4 июня 2021 г.

«Порадійте всі за нас, ми йдемо у 5 клас!»

«Прямуй, дитино, в добру путь,

У світ, де вчаться і ростуть!

Розумна і щаслива будь,

А перші кроки не забудь!






   Час летить невблаганно і змінює все, що нас оточує. Життєва дорога людини також мінлива і нелегка, несе в життя і сум, і радощі. Все має початок і кінець. Не можна сказати, що закінчується дитинство наших дітей. Однак сьогоднішній день провів невидиму межу між дитинством і юністю. 
















Промчала весна,четверта весна,

Остання весна в цьому класі…

Мої ви діти! Милі! Рідні!

Як рада бачити  зараз вас!

Підрослими, красивими, змужнілими,

Не перший мій, але любимий клас!

 Як я без вас тепер прожить зумію?

Чи зможу я заповнить пустоту?

Розлукою із вами я перехворію,

Не знаю тільки натомість що знайду?

 Хай роки пролетять – я буду пам’ятати

Ваших очей яскравий добрий світ

І скільки б не пройшло, я буду прислухатись

До ваших голосів, шукати дзвінкий сміх. 

І через багато років ви будете любимі,

Не раз готова це я повторить,

І хочу я, щоб ви були щасливі,

Рідні мої! В житті моєму – ви, як світла мить!


                                                   





 

Комментариев нет:

Отправить комментарий