(продовження)
на період з 27.04 по
29.05
вчителя 3-Б
Тетіївського ліцею №2
Бевзи Ю.П.
Літературне читання
№
з/п
|
Тема
уроку
|
Завдання
|
Дата
|
|
21
|
Загадки в художньому творі.
Про
Євгена Гуцала. Є. Гуцало «Прелюдія весни»
|
142-145, переказувати
прочитаний твір; відшукати загадки у творі, підготувати свої
|
27.04
|
|
22
|
Із життя лелек. Про
Юрія Збанацького. Ю. Збанацький «Лелеки» (скорочено)
|
145-149,
прочитати,переказу вати
|
28.04
|
|
23
|
Із життя лелек. Про
Юрія Збанацького. Ю. Збанацький «Лелеки» (скорочено)
|
145-149,читати,
відповідати на запитання
Онлайн-тест
|
29.04
|
|
24
|
У кожного
своя дорога. Про Василя
Чухліба. В. Чухліб «Равлик»
|
151-153,
вивчити біографію, читати твір
Онлайн-тест
|
30.04-04.05
|
|
25
|
Малесенький Чомучка. Про
Дмитра Чередниченка. Д. Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь
Тарасик»
|
153-156,читати,
переказувати, намалювати малюнок до кінцівки оповідання
https://vseosvita.ua/test/start/mqs906 |
05.05-06.05
|
|
26
|
Урок позакласного читання
Сторінки
дитячих журналів.
|
Підготувати до теми за вибором
|
07.05
|
|
27
|
Так чи не так. Про
Олега Буценя. 0. Буцень «Айстри»
|
156-157,
ознайомитись з біографією письменника; читати і переказувати твір
|
12.05
|
|
28
|
Із рожевого дитинства. Про
Михайла Стельмаха. М. Стельмах «Гуси-лебеді летять»
|
158-161,поянити,
що таке «повість»; читати, переказувати
Онлайн-тест
|
13.05-14.05
|
|
29
|
Контрольна робота №8.
Навичка читання вголос (усно).
Василь Сухомлинський «Ті самі слова»
|
Завдання
у Viber
|
19.05
|
|
30
|
Кілька історій про п’ятьох хлопчаків.
Олександр
Дерманський «Невидатних дітей не буває», «Чудесний особняк». Повтори і
пригадай
|
с.
161, читати в підручнику.
Перлинка,
с.92-96,
читати, переказувати
|
20.05
|
|
СВІТ
ГУМОРИСТИЧНИХ ТВОРІВ
Гумор у
дитячій літературі
|
||||
31
|
Вступ до розділу. Грицько
Бойко «Отакий у мене ніс»
|
162-166,
вивчити біографію поета; читати твір, відповідати на запитання
|
21.05
|
|
32
|
Ігри малят. Про
Миколу Носова. М. Носов «Витівники»
|
166-168,ознайомитись
з біографією, читати твір
|
25.05
|
|
33
|
Зустріч із Карлсоном. Про Астрід
Лінд-грен. Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон, що
живе на даху»
|
168-172,вивчити
біографію автора, прочитати твір
Онлайн-тест
|
26.05
|
|
34
|
Урок
позакласного читання.
Сторінки
дитячих журналів.
|
За вибором
підготувати цікавинку із журналу
|
27.05
|
|
35
|
Повтори і пригадай. Підсумок за рік.
|
173,
узагальнення вивченого
|
28.05
|
|
Математика
№
з/п
|
Тема
уроку
|
Завдання
|
Дата
|
24
|
Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Задачі на знаходження
суми трьох доданків (№№
21-30).
|
|
27.04
|
25
|
Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Задачі на різницеве
порівняння (№№
31-40).
|
№№ 31-40
Онлайн-тест
|
28.04
|
26
|
Взаємозв’язок між додаванням і відніманням. Рівняння. Розв’язування
задач (№№
41-49).
|
№№ 41-49
|
29.04
|
27
|
Додавання і віднімання іменованих чисел. Задачі, які пов’язані з
пропорційними величинами: загальна маса, маса одного предмета, кількість
предметів. Задачі на зведення до одиниці (№№ 50-58).
|
№№ 50-58
|
04.05
|
28
|
Узагальнення вивченого матеріалу. Самостійна робота.
|
Робота
в збірнику, індивідуальні завдання
(Viber)
Онлайн-тест
|
05.05
|
29
|
Додавання та віднімання вивчених видів. Задачі на знаходження трьох
чисел за їх сумою та сумами двох доданків (№№ 59-67).
|
№№ 59-67
|
06.05
|
30
|
Письмове додавання й віднімання двоцифрових і трицифрових чисел (з
переходом через розряд). Периметр прямокутника (№№ 68-77).
|
№№ 68-77
|
08.05
|
31
|
Усне і письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел.
Розв’язування рівнянь. Складені задачі на 2-4 дії (№№ 78-86).
|
№№ 78-86
|
12.05
|
32
|
Контрольна
робота : усні обчислення
|
13.05
|
|
33
|
Множення і ділення трицифрових чисел.
Закони та властивості множення й ділення. Задачі на кратне порівняння двох
добутків (№№
87-96).
|
№№ 87-96,
Робота в збірнику,
індивідуальні
завдання
(Viber)
|
15.05
|
34
|
Вивчені випадки усного поза табличного множення й ділення двоцифрового
і трицифрового чисел на одноцифрове число та множення одноцифрового числа на
двоцифрове і трицифрове числа. Розв’язування задач. Обернені задачі (№№ 97-105)
|
№№ 97-105
Онлайн-тест
|
18.05
|
35
|
Ділення з остачею. Властивість остачі. Задачі на подвійне зведення до
одиниці (№№
106-115).
|
№№ 106-115
|
19.05
|
36
|
Прийоми раціональних обчислень. Складені задачі на 2-4 дії, які є
комбінаціями вивчених видів простих задач (№№ 116-126).
|
№№ 116-12
Робота в збірнику,
індивідуальні
завдання
(Viber)
|
20.05
|
37
|
Повторення і закріплення вивченого про
частини. Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження частини від
числа (№№
127-136).
|
№№ 127-136
|
22.05
|
38
|
Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за
його частиною (№№
137-146).
|
№№ 137-146
|
25.05
|
39
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.
«Цікаві задачі» (№№
147-159).
|
№№ 147-159
|
26.05
|
40
|
Повторення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань
учнів.
|
Робота
з карткою
Онлайн-тест
|
27.05
|
41
|
Повторення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань
учнів. Підсумок за рік.
|
Робота
з карткою
|
29.05
|
Українська
мова
№
з/п
|
Тема
уроку
|
Вправи
|
Дата
|
20
|
Закріплення знань учнів про
дієслово як частину мови.
|
Онлайн-тест
|
28.04
|
21
|
Розбір дієслова як
частини мови. Узагальнення знань учнів про дієслово. (Впр.386-393)
|
Впр.386-389
|
29.04
|
22
|
Узагальнення
знань учнів про дієслово.
|
Впр.390-393
Робота на картці (Viber) |
30.04
|
23
|
Контрольна
робота з мовної теми «Дієслово» (онлайн-тести)
|
Онлайн-тест
|
05.05
|
24
|
Аналіз контрольної роботи. Закріплення вивченого
матеріалу
|
Індивідуа
льна робота
(Viber)
|
06.05
|
25
|
Що ми знаємо про текст, речення. (Впр.394-395)
|
Впр.394-395
|
07.05
|
26
|
Що ми
знаємо про будову слова. (Впр.397-398)
|
Впр.397-398
Онлайн-тест
|
12.05
|
27
|
Узагальнення та
систематизація знань
|
Самостій
на робота
(Viber)
|
13.05
|
28
|
Контрольна робота:
аудіодиктант
|
14.05
|
|
29
|
Що ми знаємо
про частини мови.. (Впр.399-402)
|
Впр.399-402
Онлайн-тест
|
19.05
|
30
|
Складання розповіді на тему «Мої літні канікули» (Впр.396)
|
Впр.396
|
20.05
|
31
|
Узагальнення
і систематизація знань учнів.
|
Робота над карткою
(Viber)
Онлайн-тест
|
21.05-26.05
|
32
|
Узагальнення
і систематизація знань учнів.
Підсумок за рік.
|
Робота над карткою
(Viber)
|
27.05-28.05
|
№
з/п
|
Тема уроку
|
Завдання
|
Дата
|
19
|
Контрольна робота (онлайн-тести)
|
Онлайн-тест
|
27.04
|
20-21
|
Що загрожує дереву?
Практична робота. Розпізнавання
дерев за їх корою, листям, квітками, плодами.
|
Виконати лабораторні роботи
стр.49-50
|
29.04-04.05
|
22
|
Травень —
тріумф весни.
Весняні зміни в житті рослин і тварин. Екскурсія.
Ознайомлення з розмаїттям тваринного світу
рідного краю.
|
Опрацювати стр.64-69
|
06.05
|
23
|
Які
органи мають рослини?
Практична робота. Вивчення
органів рослин.
|
Вивчити стр.51-53
|
08.05
|
24
|
Навіщо
рослині потрібні корені?
Види кореневих систем.
|
Опрацювати
Стр.55-56
|
13.05
|
25
|
Навіщо
рослинам стебло?
Практична робота. Вивчення
будови стебла рослини, стовбура дерева..
|
Прочитати, виконати завдання
Стр.57-60
|
15.05
|
26
|
Контрольна
робота
|
Тестові завдання стр61-63
|
18.05
|
27
|
Зелені
долоньки рослин.
Різноманітність листків. Видозмінені листки.
Дихання листків.
Спостереження в природі за проростанням
насіння; бруньками різних дерев; змінами, які відбуваються з листям без
світла.
|
Підготувати повідомлення по темі з різних
джерел
|
20.05
|
28-29
|
Квіти,
плоди та насіння.
Будова квітки. Групи плодів (сухі, соковиті).
Види плодів : ягода, кістянка, сім’янка, зернівка, біб, коробочка, стучок.
Спостереження за
різноманітністю насіння.
Практична робота. Будова
насіння.
|
Вивчити Стр.54
|
22.05-25.05
|
30
|
Весняний день рік годує.
Практична
робота.
Вирощування чорнобривців у квітнику
( насіння пшениці, цибулі – за вибором).
|
Опрацювати
Стр.70-74,
Виконати прак.роб.
|
27.05
|
31
|
Скоро
літо.
3 чого починається літо? Дарунки літніх місяців. Підсумковий урок за рік.
|
Узагальнення вивченого Стр75-79
|
29.05
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий