на період з 06.04 по 24.04
Літературне читання
№
з/п
|
Тема
уроку
|
Завдання
|
Дата
|
|
11
|
Урок
позакласного читання.
Світ навколо тебе
|
Прочитати, переказати оповідання за вибором по темі
|
06.04
|
|
12
|
Зелена квітка в тиші. Про
Михайла Григоріва.
М. Григорів. Вірші
|
Хрестоматія, с. 92-95 Вивчити біографію і
вірш за вибиром.
|
07.04
|
|
13
|
Вступ. Про
Олександра Копиленка. О. Копиленко «Розбишака Чив» (скорочено)
|
129-131,
вивчити біографію; читати, переказувати текст
|
08.04-09.04
|
|
14
|
Пригода
на рибалці. Про Григора
Тютюнника. Г. Тютюнник «Бушля»
|
134-136,
вивчити біографію; читати, переказувати, відповідати на запитання
|
13.04
|
|
15
|
Пригода на рибалці. Про
Григора Тютюнника. Г. Тютюнник «Бушля»
|
134-136,
читати продовження тексту, переказувати, відповідати на запитання
аудіозапис
Онлайн-тести
|
14.04
|
|
16-17
|
Про
Всеволода Нестайка. В. Нестайко «Просто Олесь друг» (скорочено)
Якою буває дружба?
|
136-139,
перегляд відео «Зіркова історія автора»; читати і переказувати
|
15.04-16.04
|
|
18
|
Урок позакласного читання
Світ навколо
тебе. Цікаві факти.
|
Підготувати по
темі цікаву розповідь, малюнок або презентацію (за вибором)
|
21.04
|
|
19
|
Морські пригоди. Про
Миколу Трублаїні. М. Трублаїні «Яшка і Машка»
|
139-142,
ознайомитись з біографією автора; прочитати, переказувати, відповідати на
запитання.
Онлайн-тести
|
22.04
|
|
20
|
Загадки в художньому творі.
Про Євгена Гуцала. Є. Гуцало «Прелюдія
весни»
|
142-145,
переказувати біографію та прочитаний твір; відшукати загадки у творі,
підготувати свої
|
23.04
|
|
Математика
№
з/п
|
Тема
уроку
|
Завдання
|
Дата
|
12
|
Узагальнення вивченого матеріалу.
Самостійна робота.
|
Робота в збірнику
С.116-117;
робота в друкованому зошиті
|
06.04
|
13
|
Поняття «чисельник», «знаменник». Риска дробу як знак ділення.
Розв’язування складених задач на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів
простих задач (№№
973-981).
|
Опрацювати №№973-981
презентація
|
07.04
|
14
|
Порівняння частин. Побудова кола (круга). Розв’язування складених
задач на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (№№ 982-993).
|
Виконати №№ 982-993
Мультфільм(уривок)
|
08.04
|
15
|
Знаходження частини від числа. Одиниці вимірювання довжини, маси,
часу. Задачі на знаходження частини від числа, які пов’язані з іменованими
числами (№№
994-1003).
|
Розв’язати №№ 994-1003,
робота в збірнику
|
10.04
|
16
|
Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження частини від числа
(№№
1004-1011)
|
Виконати №№ 1004-1011; робота
в друкованому зошиті
|
13.04
|
17
|
Знаходження числа за його частиною. Задачі
на знаходження числа за його частиною (№№ 1012-1021).
|
Розв’язати №№ 1012-1021
|
14.04
|
18
|
Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за
його частиною (№№
1022-1030).
|
Виконати №№ 1022-1030
|
15.04
|
19
|
Повторення і закріплення
вивченого про частини. Розв’язування складених задач на 2-4 дії (№№1031-1039).
|
Опрацювати №№1031-1039
онлайн-тести
|
17.04
|
20
|
Узагальнення вивченого матеріалу.
Самостійна робота.
|
Робота в збірнику с.125-126
|
21.04
|
21
|
Узагальнення і систематизація знань учнів.
|
21.04
|
|
22
|
Повторення нумерації трицифрових чисел. Задачі на збільшення
(зменшення) числа на кілька одиниць. Порівняння іменованих чисел, поданих в
одиницях довжини (№№
1-10).
|
Повторити
виконання №№ 1-10
Індивідуальна робота (Viber)
|
22.04
|
23
|
Читання і запис чисел у нумераційній таблиці. Розрядний склад числа.
Запис числа у вигляді суми розрядних доданків. Загальна кількість одиниць,
десятків, сотень у трицифровому числі. Задачі на 2-3 дії (№№ 11-20).
|
Узагальнити знання №№ 11-20
Онлайн-тести
|
24.04
|
Навколишній
світ
№
з/п
|
Тема уроку
|
Завдання
|
Дата
|
10-11
|
Весняні сторінки Червоної книги.
Діяльність людини в природі. Збереження природи.
Червона книга України. Червона книга весни. Червонокнижні рослини свого краю.
Охорона птахів.
Екскурсія до зоопарку, акваріума, на ферму для проведення
спостережень за змінами в житті тварин навесні.
|
Опрацювати
матеріал стр.29-31; підготувати повідомлення про рослину свого краю, яка
занесена до Червоної книги
Відеоролик
|
06.04-08.04
|
12
|
Весняний святковий календар Складання казки. «Як я став чарівником»
|
Опрацювати
матеріал стр.32-36; скласти казку
Фізкультхвилинка
|
10.04
|
13-14
|
Квітень водолій
Зміни в живій і неживій
природі у квітні.
|
Опрацювати матеріал стр.37-41
|
13.04-15.04
|
15
|
Весняний святковий календар
квітня.
Благовіщення.
Великдень. Спостереження
в природі за
поверненням птахів з
вирію.
|
Опрацювати матеріал стр.42-45;
розписати писанку
Мультик «Загублена писанка»
|
17.04
|
16-18
|
Рослини весною.
Весняне пробудження
дерев. Сокорух. Життєвий цикл рослини (дерева): насіння – паростки, бруньки й
пагінці – стебло(стовбур), віти, листя, квітки – плоди – насіння. Дерево в
житті й діяльності людини: цілющі властивості дерев, деревина – промисловий
матеріал.
Практичні
роботи:
рух води по деревині;
будова гілки.
|
Опрацювати
стр.46-48
Тест-онлайн
|
22.04-24.04
|
Українська мова
№
з/п
|
Тема уроку
|
Вправи
|
Дата
|
11
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Самостійна робота
|
Робота індивідуально (Viber)
|
07.04
|
12
|
Уживання дієслів у переносному значення. Написання радіодиктанту «Бабин город»
|
|
08.04
|
13
|
Закріплення вивченого матеріалу.
Складання висловлювання про прочитаний твір (Впр.360).
|
Виконати вправу 360
онлайн-тести
|
09.04
|
14
|
Закріплення вивченого про часові форми дієслова. Навчальний діалог. (Впр.361-363)
|
Виконати вправи 361-363
Відеопрезентація
|
14.04
|
15
|
Дієслова, що виражають незавершену і завершену дію (Впр.364-367)
|
Виконати вправи
364-367
Вивчити правило
|
15.04
|
16
|
Вправи на розпізнавання часових форм дієслова, дієслів,що означають завершену і незавершену дію. Опрацювання програмових словникових слів. (Впр.368-371)
|
Виконати вправи
368-371
|
16.04
|
17
|
Написання частки не з дієсловами. Навчальний діалог. (Впр.372-Написання частки не з дієсловами 377)
|
Виконати вправи 372-377
Онлайн-тести
|
21.04
|
18
|
Складання привітання до Дня Матері (Впр.378)
|
Зробити листівку для мами; скласти привітання до Дня Матері
|
22.04
|
19
|
Закріплення знань учнів про дієслово як частину мови. Складання речень. (Впр.379-385)
|
Виконати вправи 379-385
Онлайн-тести
|
23.04
|
Англійська мова
Ex
8 p39 (PB)
|
Читати, перекладати.
|
Ex
9 p 39 (PB)
|
Позначити, що вмієш робити ти і ,що вміє робити твій друг. Записати інформацію
в зошит за зразком
I
can…. I can't.
My friend can…. My friend can't….
|
Ex
1 p 40 (PB)
|
Вставити can або can't. Читати, перекладати.
|
Ex
2 p 40 (PB)
|
Дати відповіді на запитання одним словом yes або no.
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий